Friss topikok

  • krisz6: @huzatopad: szia, én tudok ilyet :) kérlek írj a krisz@syneco.hu címre szép napot: krisz (2009.01.19. 09:53) Mosódió, hol mennyiért?

Morfondírozom... Becsület és kereskedői becsület

2008.11.07. 18:32 | huzatopad | Szólj hozzá!

Morfondírozom... Kicsit a mosódió is benne van. Ezen felül morfondírozás ez a becsületről, a kereskedői etikáról. Egy kis intermezzó késztetett erre a fennkölt szellemi tevékenységre.

Ma a Curves tornaklub ( Magyar Fit 14 Kft, 1145 Budapest, Nagy Lajos kir. útja 206. Adószám: 13787534-2-42) - angolul:dzsim - egyik franchise intézményében jártam. Úgy mondom, hogy jártam. De nemcsak szimplán jártam, hanem kanosszát. A klubba jelentkeztem és előleget fizettem be a tagságomra 24.850 HUF-t. Ez az összeg egyszerűen az éves tagság és ezen felül kell havonta fizetni a 10.900 HUF-t. Tehát csak most, csak nekünk a 35.000 HUF az első hónap. Amikor először jártam ott, elkövettem azt a hibát, hogy otthagytam 10.000 HUF-t előleget. Mivel következő nap találtam egy szuper családi konditermet, vissza akartam kérni az előleget. Ekkor a következő kanosszajárás vette kezdetét:

1. Személyes látogatás a klubban, ahol a kedves recepciós kislány széttárta a karját és a főnöknőhoz irányított.

2. A főnöknőt mivel nem lehet utolérni, levelet írtam neki amit személyesen kézbesítettem, kérvén, hogy hívjanak fel.

3. A főnöknő 2 héten keresztül nem jelentkezik. És utána sem, biztos ami biztos alapon.

4. Telefonon keresem a főnöknőt aki mindig leráz és az ír tulajdonoshoz, Dave-hez irányít. Akivel természetesen csak angolul lehet tárgyalni és aki jelenleg Írországi otthonában tartózkodik.

5. Hosszas egyezkedések után, sikerül személyesen elérnem Dave-t, a Nagy Lajos kir. úti Curves ír tulajdonosát/boltvezetőjét, (végre ellátogat hazánkban) aki elmondja, hogy túl későn adtam le a kérelmem, ezért "impossible to refund" (lehetetlen a pénzvisszatérítés). Azzal érveltem, hogy angliai babysitterkedésem idején volt szerencsém az LA Fitnessben dolgozni és ott bevett gyakorlat a pénzvisszatérítés, nem beszélve arról, hogy :

- heteken keresztül lehetetlen volt utolérnem őt, ezért nem szóltam előbb

- ha nem beszélek felsőfokon angolul, ez a mostani beszélgetésünk sem jön létre

- rajta kívül senkinek sincs jogköre dönteni a klubban, ezért nem tudtam érdemben eljárni

- semmiféle szolgáltatást nem kaptam még a Curves klubbtól

- elhiszem, hogy jogilag NINCS IGAZAM, de mivel neki semmiféle extra költséget nem jelentettem, legalább az előleg egy részét vissza kéne kapnom

Felajánlottam, hogy tartson meg 5000 HUF-t és adja vissza a többit. Erről hallani sem akart. Erről ennyit. Remélem ti okosabbak lesztek nálam.

De álljon itt akkor egy másik tapasztalás az élet ösvényeiről. Megismerkedtem, egy lánnyal akinek van egy álma. Az, hogy lehet más a világ. Azt hiszi, hogy van értelme ennek : www.lmv.hu  Ő egy mosódió vásárlóm, ugyanis közben forgalmazni kezdtem a barátaim körében a mosódió héjat, mint környezetbarát tisztítószert. Nos ez a mosódió hozott össze evvel a lánnyal, aki egy olyan országban szeretne élni, ahol nem épül pláza minden talpalatnyi zöldön, nem a média rágja a szánkba, hogy melyik műanyag étel a jobb és ahol létezik tisztességes kereskedelem, nem csak vevő-butító, parasztvakító franchise plasztik.

Úgyhogy most az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Mert a mosódió egy újabb hasznos tulajdonságát ismertem meg, tisztességes emberekkel hoz össze általa a sors.

Hai Klenai Athenai - vagyis Athéni barátom, a mosódió segítsen utadon!

A bejegyzés trackback címe:

https://mosodio.blog.hu/api/trackback/id/tr69756102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: piac környezetbarát mosódió tisztítószer héj parasztvakító
süti beállítások módosítása