Friss topikok

  • krisz6: @huzatopad: szia, én tudok ilyet :) kérlek írj a krisz@syneco.hu címre szép napot: krisz (2009.01.19. 09:53) Mosódió, hol mennyiért?

Biopiac a MOM-nál

2008.10.26. 12:52 | huzatopad | Szólj hozzá!

Biztos sokan tudják, számomra az újdonság varázsával hatott, hogy a MOM-nál egy fantasztikus kis biopiac üzemel már évek óta.

Körbenéztünk a hétvégén és le voltam nyűgözve  a kínálaton. A legklasszabb stand, a homoktövis kivonatos volt. Egy tündéri kereskedőcsalád, finom kóstolók homoktövis lekvárból és üdítőkből. Végül a sűrítmény mellett tettem le a voksom. Ennek az ára elképesztő. Fél liter 1500 Ft kiskereskedelmi áron. Hatása az aloe-hoz hasonló. Erős antioxidáns és sejtregeneráló, tele vitaminokkal, ehhez képest kifejezetten olcsó.

Mosódió ügyben is körbenéztem és meglepő módon nem találtam csak feldolgozott formában. Két termszetes, vegyszermentes tisztítószereket ajánló árust is találtam, főleg német készítményeket árultak. Úgy látszik, hogy  a mosódió ezidáig nem tett szert osztatlan népszerűségre.

 

Vitathatatlanul nagy sikere volt a teljes kiőrlésű gabonából készült kenyereknek és más pékészeti finomságoknak. Három ilyet is találtam kint. Sajnos itt nem számíthat az ember lánya kóstolóra, mert a nagy kereslet amúgy is megszabadítja őket a portékáitól. Ők az abszolút nyertesek.

Újdonság, amit megismertem a keserű uborka. Ebből tea készül  és holnap erről és a homoktövisről olvashatsz többet...

A bejegyzés trackback címe:

https://mosodio.blog.hu/api/trackback/id/tr22732488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: piac bio aloe homoktövis mosódió
süti beállítások módosítása