Friss topikok

  • krisz6: @huzatopad: szia, én tudok ilyet :) kérlek írj a krisz@syneco.hu címre szép napot: krisz (2009.01.19. 09:53) Mosódió, hol mennyiért?

Mosódió, hol mennyiért?

2008.10.17. 01:13 | huzatopad | 3 komment

 

A mosódiót kitárgyaltuk, abban vagyok még egy kicsit tanácstalan, hogy mennyiért éri meg megvenni. Mindenképpen olcsóbb, mint az Omo vagy a Persil, sőt a Madarasteszkóban kapható kemikáliáknál is jobban jövök ki, ha igazak a számításaim. 

 Az eddigi szajrét, egy kilós kiszerelésben, egy bioboltban vásároltam 6900 Ft-ért. Mikor hazajöttem vásárlókörutamról, akkor néztem körül a neten és láttam, hogy sok helyen már 6500-ért is be lehet szerezni.

 

Folytatom tovább a kutatást, hátha felllelek egy még ennél is olcsóbb beszerzési forrást a témában.

 

Ami az öblítőszert illeti, arra jutottam, hogy tényleg jobb illóolajat használni, mint drágáért megvenni az allergiát gerjesztő jószagú-cuccokat. Legutoljára borsmenta illóolajjal mostam és bevált.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mosodio.blog.hu/api/trackback/id/tr75718063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2008.10.24. 01:17:52

én ma mostam először mosódióval, és tök király, viszont 5000 ft-ért vettem 1kg-ot. nézz körül a neten, ha beírod a google-ba, kijön egy csomó oldal, és válogathatsz, hol a legolcsóbb. szóval mosódió rulez

huzatopad 2008.10.26. 12:57:23

Köszi, yep, rulez. :) Még keresek olyat, ami kedvezményt ad, ha 5 - 10 csomagot rendelünk, pl. tornán a csajokkal összefogunk.

krisz6 2009.01.19. 09:53:35

@huzatopad:
szia, én tudok ilyet :)
kérlek írj a krisz@syneco.hu címre
szép napot: krisz
Címkék: mosódió illóolaj biobolt
süti beállítások módosítása