Friss topikok

  • krisz6: @huzatopad: szia, én tudok ilyet :) kérlek írj a krisz@syneco.hu címre szép napot: krisz (2009.01.19. 09:53) Mosódió, hol mennyiért?

Újabb mosódió praktikák

2008.10.15. 15:46 | huzatopad | Szólj hozzá!

Ma zord meleg van. Rendesen trópusi időjárás dacára október közepének - ami külön kedvez az  allergiásoknak... Na mind1.

Ma két okosságot tanultam meg, az egyik mosódió a másik sütőtök okosság.

Az úgy volt, hogy a tegnapi post után valaki írt, hogy megvédje a Nu Skin-t. (Asszem így írják...) Mondtam, hogy nem kell megvédenie, semmi bajom vele, csak nem mozgat meg. Skypen megciberismerkedtünk még tegnap és résztvettem egy 45 perces online fejtágításon. Az én hibám elismerem, nem vádolom a hölgyet, de itt ezennel apró és kevéssé látogatott blogom elején kinyílvánítanám szabad akaratom, miszerint nem szeretnék MLMek prédája lenni.

Ezzel szemben, hálásan köszönöm, hogy bydöwéy három dolgot is megtanultam a tegnapi afférből.

1. Az allergia nem csak egy elszigetelt probléma, ami rám és az anyósomra redukálódik.

2. A sütőtök olyan mennyiségben és minőségben tartalmaz C-vitamint, E-vitamint és antioxidánsokat (ja meg karotint) hogy elsőrendű vértisztító és antiallergén cucc. Jobb, mint bármi. Úgyhogy be is tettem a sütőbe egyet.

3. A mosódió hatékonyságát, mosóerejét meg lehet sokszorozni, ha a kis pamutzsákra rátaposok és a mosódió héjakat irdatlanul és könyörtelenül összezúzom. Ezt ki is próbáltam.

 

Nyitott vagyok bármilyen ötletre a mosódió felhasználását illetően - kivéve, ha valaki mondjuk mosódió mlm-be akar beszervezni - az felejcsen el, de viharos hirtelenséggel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mosodio.blog.hu/api/trackback/id/tr90715451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sütőtök mosódió karotin
süti beállítások módosítása