Friss topikok

  • krisz6: @huzatopad: szia, én tudok ilyet :) kérlek írj a krisz@syneco.hu címre szép napot: krisz (2009.01.19. 09:53) Mosódió, hol mennyiért?

Mosódió fórum

2008.10.14. 17:55 | huzatopad | Szólj hozzá!

Gondoltam, hogy körbenézek a fórumokon mosódió ügyben és egy lehalászom a kommunális think-tank legjavát. Igazándiból azt hittem, hogy kuriózum lesz a bio fórumok frontján és szinte senki sem ismeri majd. HÁT TÉVEDTEM!

8 - AZAZ NYOLC különféle mosódió fórumot találtam. Mosódió, A mosódió használata, Mosódióhéj - ismeritek csajok.... stb. Nem is rossz. Mindet átböngésztem az elejétől a végéig is itt a legjobb amit találtam.

Amellett, hogy lehet mosni stb. a mosódió héjával, egy marha jó ötletet olvastam amit azonnal ki is próbáltam. Állítólag a mosódió lévében áztatott gyümölcs vagy zöldség 95%-ban mentes lesz a vegyszerektől és permetszerektől. Számszakilag nem tudom igazolni, de nekem nagyon felkeltette a kíváncsiságom a dolog, mert nem mindig sikerül bio zöldséget, gyümölcsöt beszerezni és az allergiám azonnal felerősödik, amint a normál gyümölcsöt megeszem. Onnan tudom, hogy rossz a permetszeres alma, hogy viszket tőle a szájpadlásom és az allergiám felerősödik. Egy természetgyógyász vizsgált után derült ki, hogy az átlagnál sokkal érzékenyebb a szervezetem a vegyi anyagokra.

Kipróbáltam a mosódió forrázatot, lemostam benne a gyümölcsöket és  a sárgarépát. Először pár szem mosódiót forraltam vízben, majd kihűtöttem és pár percre beledobtam az almát, répát majd jól ledörzsöltem. MAGIC!!! Az almaillat felerősödött, csodák csodája. Ha vízzel mosom le ez nincs. Tök érdekes volt. Kicsit macerás viszont, hogy főzni kell a mosódió héjat, nem hiszem, hogy erre mindig lenne időm, de ha belegondolok, hogy mennyit spórolok rajta, hogy nem kell bio zöldséget vennem és mégis alig-vecceres a kaja... Másik járulékos nyereség, az illat mellett, hogy nem volt allergiás reakcióm a cucctól.

Rohanok, a héten jelentkezem...

A bejegyzés trackback címe:

https://mosodio.blog.hu/api/trackback/id/tr15713852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: allergia mosódió permetszer
süti beállítások módosítása