Friss topikok

  • krisz6: @huzatopad: szia, én tudok ilyet :) kérlek írj a krisz@syneco.hu címre szép napot: krisz (2009.01.19. 09:53) Mosódió, hol mennyiért?

Kereszteshadjárat a mosódió zászlaja alatt

2008.10.13. 21:52 | huzatopad | Szólj hozzá!

Nincs kifejezés arra, mennyire, kib..ul utálom a parlagfüvet és az allergiaszezont. Próbáltam már mindent, hogy valahogy kibekkeljem, kezdve a passzív rezisztencia fogásaival - pl japán náthamaszk és ózonizátor a lakásba - egészen a reflexológia és vitamin bombák védőbástyái alatt való oltalom keresésig.

Tökre semmi sem segített, csak ha elutaztunk, de nehéz lenne on-line fodrásznak lennem, mondjuk Horvátországból dauerolni  online.

Hadjáratom magába foglalta  a lakótelepen kezdeményezett offenzívát is, amikor néhány szomszédomat próbáltam meggyőzni arról, hogy nemes cselekedet lenne közösségi munkaként egyénileg kigyomlálni a francba a nyüves parlagfüvet. Persze nekik nincs allergiájuk és nem mondhatni semennyire sem érdekelte őket a nyomorom.

Ekkor jött a természetgyógyász, kineziológus, homeopata és Bach virág terapeuta. A homeopata még ért is valamit, de körülbelül még mindig klinikai esetként kategorizálódtam volna. (Hozzá kell tennem, hogy hozzátartozók felderítésére elsőrangú ez a betegség, mert valami miatt, amit eddig nem sikerült megértenem, hangos röhögésben törnek ki, amikor az ember tüsszögés és orrfújást próbál együtt lemenedzselni.) Ez gondolom egyfajta perverz élvezet szenvedő homo sapiens láttán és minden bizonnyal elégtételt fogok venni majd, valahol a jövőben... Vagy nem tom.

Amikor már nem volt mit kipróbálni, akkor jött a nyev-véjv, hogy legyen bio a háztartásunk, mert már lúgosítottam meg minden istenharagja és bennem eccerűen nem lehet a hiba. Mondta a radiesztéziás kolléganőm is, hogy az ágyam is jó helyen van és ezért nem tom mi van de ez már k...ra nem érdekelt, mert ez az egész Dante poklához vált hasonlatossá, ettem zöld lucernát, meg inhaláltam stb. - pokol - és még fizettem is érte. A pokol bugyraiban legalább ingyen lehet szenvedni, és nem szükséges 20-30 rugót leperkálnom a nyomoromért. Na köv. lépés, a bioháztartás. Kezdtem a Nu Skinnel, hogy mindent le-bio-sítsak, de ez k.... drága. Nekem óccsóbb megoldás kell, így találtam a mosódiót. Vettem egy nagy zsákkal és a férjem száműzte az erkélyre - ami az esős évszak beálltáig oké. És annyit megengedett, hogy elkezdjem csökkenteni a kemikáliákat - a saját ruhámat mossam vele. Se az övét, se a gyerekét nem moshatom. Egyenlőre a kereszteshadjárat a mosódió-elfogadtatásért jobban hasonlít egy ókori történethez, bizonyos Trója nevű kócerájban, ahol az ellenség jól betolta az elkendőzött szajrét a másik ellenség otthonába. Vagy valami ilyesmi. Lényeg a lényeg, hogy MOSÓDIÓ BETETTE  A LÁBÁT és innentől már csak nekem kell helyesen lobbizni, hogy elfogadják szegénykét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mosodio.blog.hu/api/trackback/id/tr79712381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: bio allergia mosódió
süti beállítások módosítása